Gå til innhold

E30 camber justering bak..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en viss grad, spørs hvor stor " rullestol vinkel" du har det. Godt alternativ til justering bak er det ivartfall, hvis man er fornøyd med stivheten på K mac foringer.

Skrevet

Vet ikke noe om stivheten på de her, men greit å ha hjulene litt rett bak til vanlig bruk og drag for bedre feste og jevnere slitasje på dekkene....

Ser ut som bilen er senket 60/40 hvis det sier deg noe om hva vinkelen kan være bak.

Skrevet

Jeg har nettopp montert slike på min. Har senka den ca 60/40 og fikk retta dekka opp en del. Er nesten helt rette nå. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med disse foringene. Har ikke merka noe til at de var noe spesielt stivere enn originalt og instillingene har holdt seg selv om jeg har kjørt kvasst. Bare til å montere dem rett og stramme godt på bolten. Anbefales på senka E30 ;)

Kan foresten kikke på s.6 i tråden min når jeg monterte dem :wink:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83475&start=75

Skrevet

ingen som suns slik camber er gromt altså????

79t8vv2fe5vy2ljsi0fd.jpg

suns senka e30 skal se slik ut jeg. blir liksom noe feil når den ikke har noe camber bak lenger. suns ikke det er no vondt og kjøre med heller, men nå blir jo bilen min stort sett brukt kun på bane.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

hehe joda den er mer enn bra nok. er ca 3.5 grader negativ bak og 4.5 grader negativ foran på bilen nå. kan stikke handa innunder dekket på ytterkanten på flatmark hehe.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Der har du det Thorbis, ja, det er en fenomenal camber, på bane. Gromt å se på og, men den vanlige mann i gaten har kanskje ikke regnet en så stor utgift på dekk. Dette sliter utvilsomt mer, når spor på ytterkant er nedslitt, ja da er du allerede ute av dansen som heter " jeg har dekk som er over minimum mønsterdybde" ; )

Snakker på vegne av andre enn meg igrunn, men tenker som så at folk generelt ikke tenker så stort på denne slitasjen og hva det koster.. E30'n min sitter og med en camber som er lite heldig for dekk og ikke minst foringene.. . ; )

Skrevet

hehe ja er sånn den skal se ut. har hatt litt dekk budskjett i år men ikke mye. går mest i gamle dekk bak. foarn holder dem en sesong. foran er nå de nye dekka mine blanke på innsida. bak er de enda bra da jeg ikke har rasa så mye med oz hjula på bane. blir kanskje enda mer senk i vinter så da får jeg vel en enda bedre camber tenker jeg hehe.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
hehe ja er sånn den skal se ut. har hatt litt dekk budskjett i år men ikke mye. går mest i gamle dekk bak. foarn holder dem en sesong. foran er nå de nye dekka mine blanke på innsida. bak er de enda bra da jeg ikke har rasa så mye med oz hjula på bane. blir kanskje enda mer senk i vinter så da får jeg vel en enda bedre camber tenker jeg hehe.

mvh

Thorbjørn R

Du sier det no ja.... men ikke når s38`n sitter nedi bilen.... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...