E28 TURBO Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Driver å bytter Turbo på m535n. Turboethic. Med T4 flens en hybrid som skal greie opp mot 600hk. Skal ta ut 500 550 i min er planen. Har til nå kjørt med K27 og 745i manifold. Og denne manifold hadde jeg tenkt å bygge om med et adapter. Men for det første er denne manifolden i minste og gamleste laget for så mye hk. Det blir og vanskelig å få brukt da turboens flens er en del bredere enn mani. Så kommer spørsmålet for dere som er litt erfaren og har peil på dette? Ville det funke bedre med http://www.cartech.net/exhaustparts.htm http://www.turbochargingdynamics.com/pr ... nifold.php Et av disse? Noen erfaringer med noen av dem? Har sendt spørmål ang hvor mye hk disse skal orke så får se om det kommer svar. Tips meninger settes pris på. Truls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Hva med å høre på ppf ? mange gærninger der som garantert har peil på det Skal du selge det gamle grenrøret? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 ja hvis jeg ikke skal bruke det. PPF skal ha 12 lapper for det. ALT for dyrt etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Tenkte mer å høre med de på forumet der, ellers så kan du prøve e28.se Sikkert noen som har no tips der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 PPF har m30 Tigg sveiset greenrør til 6500 Svenske kr! ligger under Kjøp og Salg, det er den siste tråden som er klistret øverst på siden! lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Takk for tipset! Fant det og har sent de pm for nærmere info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå