Ingebrigtsen Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hmm passer e30 lyktene på e34, mener jeg har hørt noe sånt jeg?
Glenno Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Hmm passer e30 lyktene på e34, mener jeg har hørt noe sånt jeg? Mener hørt det samme. Enkleste er nok sikkert å sjekke med en deleforretning ja.
Mr.Silver Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 bilde ble penere med de felgene der Planer for den eller?
Gjest Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 de stygge felga på bidle der er solgt, måtte sette på noe som ikke ristet og var punktert. sto skruer i to av dekka:) har kjøpt 18" bbs krysseika. må ha ny girkasse da den skrpaer noe sinsykt i 2 gir. hjalp ikke bytte olje.
Ingebrigtsen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Faen, hadde jeg visst sikkert om de passer e34 så hadde du fått et godt bud av meg, var ihvertfall ikke samme delenr..
Gjest Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 du bor jo like v meg så er jo bare å måle diameter på lykta og se om festene er like. passer de fysisk er det jo ingen sak.
Ingebrigtsen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Ja jeg har jo liggende noen løse lykter til e34 så kunne jo stikke innom deg en dag
Mr.Silver Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 de stygge felga på bidle der er solgt, måtte sette på noe som ikke ristet og var punktert. sto skruer i to av dekka:) har kjøpt 18" bbs krysseika. må ha ny girkasse da den skrpaer noe sinsykt i 2 gir. hjalp ikke bytte olje. Penere enn de stygge som fulgte med iallefall... Høres ut som du har kjøpt fine felger da Skraper den? Fått ett hardt liv etter jeg solgte eller ?
Gjest Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 har ikke det.. har ikke fått brukt den noe spess.. skrapet hele tiden v rask giring. har byttet olje to ganger, forskjellige typer og blir ikke bedre. så den må overhales. og det koster ca 15-20k...
heltn Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 interisert i og bytte? Er svarte ringer rundt, (lakkert)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå