odals_kim Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 trenger frontfanger (gjerne orginal) H forskjerm og gjerne noen greie felger til vinter hjula. Hvis noen også har fargen "dunkelblau"? så hadde det vært midt i blinken. Ingen fantasi priser, og gjerne så helt som mulig
AlXz Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 trenger frontfanger (gjerne orginal) H forskjerm og gjerne noen greie felger til vinter hjula. Hvis noen også har fargen "dunkelblau"? så hadde det vært midt i blinken. Ingen fantasi priser, og gjerne så helt som mulig Er det en sedan eller coupé du trenger deler til? Greit nok med frontfangeren, den passer uansett. Men skjermen er det forskjell på. Har en høyre skjerm til E36 sedan. Helt ny og ubrukt. Lakkert Kalypsrød. (Noe små merker etter oppbevaring) Har et sett orginale 15" BMW felger. Går billig. Forresten, velkommen til forumet
odals_kim Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 takker for velkomsten, har hatt bmw lenge men tenkte at nå får jeg joine klubben. Det er sedan det er snakk om, så skjerm er forskjellig ja. Trenger også noen små ting (f.eks pyntekopp rundt håndtak i bilen på dørene) spredere foran, Turteller/instrumentpanel Send over pris forslag på PM da vel
AlXz Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 takker for velkomsten, har hatt bmw lenge men tenkte at nå får jeg joine klubben. Det er sedan det er snakk om, så skjerm er forskjellig ja. Trenger også noen små ting (f.eks pyntekopp rundt håndtak i bilen på dørene) spredere foran, Turteller/instrumentpanel Send over pris forslag på PM da vel Sjekk pm Btw: Godt mulig jeg har noe av det andre du trenger. Har muligens en frontfanger også ...
-AmunD- Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Har en hel og pen frontfange du kan få hente for en billig penge
odals_kim Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 hva er billig penge da, og hvor langt må jeg reise. bruk gjerne PM evt her så klart. farge og kvalitet er greit å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå