andreee Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Selger min Opel Rekord 1970 mod. Veldig sjelden sjangse til å skaffe seg en pen og meget hel veteran bil.Billig å eie under 1000 lappen! Ikke noe nevneverdig rust som jeg har sett ,deler av bilen er lakkert tilig 08. Interiøret er meget bra skinn interiør ingen skader på interiøret som jeg har sett. cd spiller og 2 6x9 i hylla bak. Taktrekket er lakkert svart. Det sitter 2.2i motor med 4tr girkasse. , kan følge med 5tr kasse og senkefjører.. 2 sett med hjul , 1 MIM felger 16" med ballong dekk, og vinterhjul med kule opel kapsler (ny renovert). Går veldig bra, ingen ulyder motor. Bruker ikke olje eller vann meget fin å tørr i motorrom. Det som ikke er i orden med bilen er : -Skulle hatt en ny frontrute pakning lekker vann. -Har en liten skade på v.bakskjerm. -små rust flekker på tak Kommer ikke på noe mer i farten.. kan sende bedre bilde på mms. Pris kan diskuteres, kan også ta inbytte kom med tilbud!
///MoePower Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Den der så jo faktisk litt småkul ut til å være opel.
Margarus Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 bytte i en 89 audi 80 2.0e. euok daglig drift.
andreee Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 kul denne ja blir ekstra kul med de andre fjørene da er det skikkelig nedpå , Den der så jo faktisk litt småkul ut til å være opel.
andreee Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 DIVERSE selges Forum tittel; BMW-biler selges
andreee Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 28 eller bud! dette med ny diff , sveisa eller ikke du velger pris ?
andreee Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 var nettop ute å starta den starta på første ingen problem
andreee Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Så da har jeg fått tak i og lakka ny diff så da er den snart kjørbar , også bestilt ny frontrute pakning ingen intereserte?
andreee Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 bumper har fått tak i nye foringer endeligt så da skal vi se om den nye akslingen kommer på
andreee Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Da var det bare å fylle ny olje på diffen , fikk også senka den bak , bud ? kan også byttes i noe bmw som er billigere , evt dyrere å du får med en ford fiesta ;D
Stene89 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 edit: Skreiv feil, da jeg så denne lå under Annet Selges. Latterlig nok trudde jeg at jeg var på BMW-Biler Selges. Sorry OT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå