Disaster Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Selger/byttes i annet, stålfelger med bra piggdekk: Det er 2 stk. Nokian hakkapelita - 4 med dimm. 195/65 - 15 og 2 stk. Dunlop SP-Arctic - M4 i samme dimmensjon. Dekkene er lite brukt ut og alle piggene er inntakt, det er også masse mønster i dekkene hjulbolter følger også med. Prisforlangende 1000,- eller høystbydende. Bytter gjerne i noe annet som passer til E36 sedan 94: flate lister trenger jeg for eksempel kom gjerne med andre forslag Må hentes i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Bump i bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Er det virkelig ingen som skal ha hjul med piggdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 jo jeg! lyst å møte i kr.sand, så betaler jeg 2000kr! jeg bor i rogaland, så blir langt til skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 jo jeg! lyst å møte i kr.sand, så betaler jeg 2000kr! jeg bor i rogaland, så blir langt til skien Å hælv.... langt til Kristiansand hele fortjenesten går jo opp i bensin penger Hadde det hvert på sommerstid kunne jeg vel tatt turen for å nyte sørlandet på sitt beste men det hadde jo blitt feil årstid for å selge vinterhjul he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 ja, er noe dritt med så lange avstander... blir 2,5 timer for meg til kr.sand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 ja, er noe dritt med så lange avstander... blir 2,5 timer for meg til kr.sand! Kan godt slenge dem på en transport om du kjenner noen som farter innom Skien/Kristiansand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Bump, dette er billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Nå er prisen satt ned til 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Hmmm... Ingen som trenger vinterhjul? Må bort p.g.a plassmangel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå