Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e39 som har stått stille i noen måneder, skulle låse den opp i dag men null respons på fjernkontroll eller nøkkel i døren.

Så nå har jeg lest litt å noen sier å kople til start kabler, men har ikke lyst å begynne med vinkelsliper på panseret. Finnes det noe annet alternativ? :P

Skrevet

Skal vel klare å låse opp førerdøra, om ikke sentrallåsen funker eller bilen har strøm?

Er vel mekanisk den låsen uansett ? :P

Velkommen til forumet forresten ;-)

Skrevet

Det er nettop det som er problemet, kan vri å vende på nøkkelen i alle hulene du finner i bilen å skjer null.

Mulig det er et triks på å få opp panser låsen utenfra ved å fjerne grillen. den er jo billigere greier å erstatte en panseret.

Skrevet

jekk oppbil og fjern deksel under motor og se om du kommer til dynamo eller starter og sett på lader/startkabler :idea: du får ikke opp bakluka heller? batteri sitter vanligvis bak

Skrevet

Du burde kunne klare å låse opp bagasjerommet med å lirke litt. Jeg presterte å lukke koffertlokket etter at jeg hadde koblet fra batteriet. Etter litt panikk, og så litt lirking gikk det heldigvis bra for meg :)

Skrevet

Jeg får låst opp bagasje rommet uten problem, men batteriet sitter framme så det hjelper ikke så mye. er det rett å slett ikke mulig å låse opp dørene uten strøm? :?

Skrevet

På E39 sitter batteriet bak på høgre side, så problemet er løyst sia du greier å låse opp bagasje rommet. :D

Skrevet

hadde det samme problemet på min e34 for en stund siden, men fikk åpnet den fra passasjer siden foran, holde oppe dørhåndtaket og så vri om, min var litt stri men det gikk. vet ikke om e39 har samme funskjon men kan jo prøves

Skrevet

Det skal gå fint å låse opp førardøra sjølv om du er tom for strøm.

På min e39 er det berre å vri nøkkelen litt meir enn normalt når du låser opp. (ca. 90grader mot klokka)

Viss ikkje det fungerar, så er vel, som fleire har vore inne på, batteriet bak til høgre på alle e39?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...