fredriko Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Jeg skal skifte pollenfilteret på min e34 touring, lurer på hvor dette sitter og hvordan jeg kommer til det? noen som kan hjelpe? prøvde og leite litt på realoem.com men der kom det kun teining av filteret Haster litt, da jeg står med filteret i handa og skal til og montere
Wolfeh Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Under panseret på bilen, mest sannsynlig rett under front ruten på bilen din.
E34PoWeR Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Hei! på E34 er pollenfilteret plassert under hanskerommet. du må demontere hanskerom for å komme til filteret! Lykke til!
fredriko Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Hei! på E34 er pollenfilteret plassert under hanskerommet. du må demontere hanskerom for å komme til filteret! Lykke til! ok takker for respons men sitter det inn mot mittkonsoll eller mot torpedoveggen?
///MPower Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 her er det ganske bra forklart og med bilder. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=33
Simpel Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Under Gjør det selv (DIY) ligger det en "bytte av mikrofilter på E36". Framgangsmåten skal visst være noenlunde lik på E34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå