Hjelen Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Noen som er interessert i sorte grøftlys til E36? Gi Bud. SOLGT EDIT: Ubrukt i eske
Bimmerchris Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Hvor lenge varer budrunden? Er interessert,men dersom den varer i en ukes tid så kan jeg likegjerne ta det fra ebay
Hjelen Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Hvor lenge varer budrunden?Er interessert,men dersom den varer i en ukes tid så kan jeg likegjerne ta det fra ebay hehe;) til kl 21:00 i kveld da?
BMWentusiasten Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 var ikke denne ute i går? useriøst... Jeg tar de for 500 viss ikke Kobar kjøper de for 400... synes det er rett og rimelig. han var jo trossalt innenfor tiden...
Hjelen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 var ikke denne ute i går?useriøst... Jeg tar de for 500 viss ikke Kobar kjøper de for 400... synes det er rett og rimelig. han var jo trossalt innenfor tiden... Har ikke sakt noe om det jeg. står spm tegn bak 21:00. fikk ikke noe svar, å folk fortsatte å by. Men jeg kan godt trekke annonsen hvis det er bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå