Hjelen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Siden det ble en missforståelse så selger jeg dem til kobar, hvis han fortsatt er interessert
BMWentusiasten Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Men jeg kan godt trekke annonsen hvis det er bedre? arroganse også nå? jeg trekker budet mitt... edit: så ikke siste meldingen der. all ære viss kobar får dem om han ønsker dem. er sikkert ikke den eneste som tolket at budrunden var over i går kl 21. sier det bare...
Hjelen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Men jeg kan godt trekke annonsen hvis det er bedre? arroganse også nå? jeg trekker budet mitt... edit: så ikke siste meldingen der. all ære viss kobar får dem om han ønsker dem. er sikkert ikke den eneste som tolket at budrunden var over i går kl 21. sier det bare... Jeg skjønner at folk kan ha tolka den litt feil, så jeg skal ta på meg skylda for den der;) Er overhodet ikke meningen å virke useriøs her.
Kobar Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 skal sies at jeg la inn dette budet fordi jeg trodde denne varte til 21.00. trenger egentlig ikke nye grøftelys, men får jeg dem for 400kr tar jeg dem så sant di passer rett i original/M3 fangeren til e36
Bimmerchris Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Du tar dem hvis dem passer?? Du har lagt inn ett bud på en gjenstand og vunnet budrunden. Da har du ikke noe valg lenger gett.
Hjelen Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Monterte slike på en E36 coupe for noen dager siden, så de passer fint i orginalfanger. (å så vidt jeg vet er det ikke noe forskjell på orginalfront kontra M3?)
Hjelen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Solgt eller? kobar ville ha dem så vidt jeg har skjønt. Men ombestemmer han seg skal jeg si ifra:)
Michter Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 har et par slike jeg og, noen flere interesserte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå