///MFosse Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Hei, nå er det sånn at Håndbrekket på bilen min vikrer ikke Drar det til, men blokkerer ikke hjulene, for bilen triller like bra. HVA er mest sansynlig problemet ?? Trodde NAF skulle gi meg forklaring, men det eneste dem kom me va: Håndbrekk Defekt OG koster dette mye og fikse? evnt ? Har Automat, så bare parkerer den i Park eg, mn dette er vell heller ikkke sunt i lengden Mvh ~ Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Nei, det å parkere den i kun park er absolutt ikke sunt for automatkassen. Det du evt må gjøre er å etterstramme båndene. Dette kan du gjøre ved å stikke en skru trekker inn i et hull bak på skivebremsene. Her skal det være en skrue som du skrur på. Det fins DIY's her, er sikker på at noen har en link til din type bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Av med tromme og inspiser. To separate vaiere, og at begge er røket samtidig er lite sannsynlig. Har håndbrekket "plutselig" blitt slik eller alltid vært slik? Justering på juster skruene ved brekk er kun til finjustering. Det som blir nevnt om skrutrekker inn i ett av bolthullene for og treffe tannhjulet for og justere er riktig for grov innstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Var sånn når eg kjøpte bilen. så vet ikke hva det skylles, men for nesten bare få naboen til å sjå på det.. så finner han vell ut av det? Han er mekaninker BTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Dette er vel noe man også skal kunne fikse selv :S Det eneste du trenger er en flat trekker og en 10mm skiftnøkkel evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Mekanikeren finner ut av det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Ok Bilen står hos han kompisen nå, så satser på at han finner ut av det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå