Steffan C Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Og jeg gleder meg stort til bilder, og info om lydbilde etter montering
Hidlen Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Da har jeg fått m5 frontfanger og, nå mangler jeg bare speil så er det lakkering neste hehe ting tar litt tid, koster penger. Men så er det store spørsmålet om jeg skal vente til våren før jeg hiver det på.. hva synes dere?
Hidlen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Da var m5bakfanger, frontfanger og speil lakkert og ligger her i stuen er veeeeeldig i tvil om jeg skal få det montert nå eller vente til april når det er litt mer vår. har også skaffet meg eisenmann 4xø76 som ligger i garasjen. Hva synes dere, montere det nå eller vente?
EirikL Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Få det på! Og legg gjerne ved en video med lyden av Eisenmannpotta
Hidlen Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 mulig jeg får det montert neste uke engang, må også skaffe meg shadowline.
Hidlen Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 nå er mmmm plasten montert, egentlig for en stund siden men jeg har vert for sløv til å få tatt noen skikkelige bilder. har di her 2 som er tatt med mobilen.. bilen er foresten tilsalgs nå
Hidlen Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Lyden ble ganske bra! kommer litt mindre eksos ut på den ene siden når den står på tomgang men ellers bra. når den har blitt skikkelig "varm" kommer det en sinnsykt fin og dyp lyd! kan anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå