Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett dette?

Ble Medlem: 28 Des 2006

Kjøretøy: Bmw 325i E30/Opel Kadett C/Opel Kadett A

Ut fra dette vil jeg tippe han bor i Hobøl i Østfold. Hmmm vanskelig om jeg skal tru på det eller ikke. Må nesten se i anonsen på autodb.no... hmm der står det at adresssen er Skaug 1827 Hobøl. Men vet ikke om jeg stoler på det heller. Sjekker opp tlf nr hannes som står blant annet på autodb.no under Kontakt!

Gulesider opplyser om at denne karen bor Skaug, Søndre, 1827 Hobøl så regner med det stemmer da. Vanskelig og velge hvordan kantakt info man skal stole på?

Skrevet
Sett dette?

Ble Medlem: 28 Des 2006

Kjøretøy: Bmw 325i E30/Opel Kadett C/Opel Kadett A

Ut fra dette vil jeg tippe han bor i Hobøl i Østfold. Hmmm vanskelig om jeg skal tru på det eller ikke. Må nesten se i anonsen på autodb.no... hmm der står det at adresssen er Skaug 1827 Hobøl. Men vet ikke om jeg stoler på det heller. Sjekker opp tlf nr hannes som står blant annet på autodb.no under Kontakt!

Gulesider opplyser om at denne karen bor Skaug, Søndre, 1827 Hobøl så regner med det stemmer da. Vanskelig og velge hvordan kantakt info man skal stole på?

:lol::lol::lol:

Skrevet

fortsatt til salgs etter hundre henvendelser om å bytte i all mulig slags drit... ikke intr i rustne forder, utolla japsebiler, crossere, motorsykler, honda civicer osv... :) fått NOEN spm om dette.

Skrevet

D kan jo bli vanskelig å selge bilen nå når veiene er glatte.. hehe..

kjenne du ingen som har vinterdekk du kan få kjøpt billig??

Kan gi deg 40000 om veiene blir snøvfrie å levert på gardemoen....

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...