bmwhans Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Selger bimmer'n http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2026702 Vil helst slippe slibrige kommentarer ang pris og bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Skal du endelig selge den nå. Bøy deg 50K for denne ifjord Synn jeg ikke har penger til denne nå Drit fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 i fjor var i fjor... da ville jeg ikke selge men nå har jeg lyst på noe nytt. du får den får 45 i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coen Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Sett dette? Ble Medlem: 28 Des 2006 Innlegg: 2386 Bosted: Hobøl i Østfold Kjøretøy: Bmw 325i E30/Opel Kadett C/Opel Kadett A Ut fra dette vil jeg tippe han bor i Hobøl i Østfold. Hmmm vanskelig om jeg skal tru på det eller ikke. Må nesten se i anonsen på autodb.no... hmm der står det at adresssen er Skaug 1827 Hobøl. Men vet ikke om jeg stoler på det heller. Sjekker opp tlf nr hannes som står blant annet på autodb.no under Kontakt! Gulesider opplyser om at denne karen bor Skaug, Søndre, 1827 Hobøl så regner med det stemmer da. Vanskelig og velge hvordan kantakt info man skal stole på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 M3/M5: må si at det var dagens fikk meg en god latter av innlegget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Sett dette?Ble Medlem: 28 Des 2006 Innlegg: 2386 Bosted: Hobøl i Østfold Kjøretøy: Bmw 325i E30/Opel Kadett C/Opel Kadett A Ut fra dette vil jeg tippe han bor i Hobøl i Østfold. Hmmm vanskelig om jeg skal tru på det eller ikke. Må nesten se i anonsen på autodb.no... hmm der står det at adresssen er Skaug 1827 Hobøl. Men vet ikke om jeg stoler på det heller. Sjekker opp tlf nr hannes som står blant annet på autodb.no under Kontakt! Gulesider opplyser om at denne karen bor Skaug, Søndre, 1827 Hobøl så regner med det stemmer da. Vanskelig og velge hvordan kantakt info man skal stole på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 HAHAHAHA genialt rart å vanskelig det er å lese før man spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 synd jeg ligger litt på minussiden med penger,ellers skulle jeg nok kjøpt den av deg den var finfin høres ut som en bra handel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 hvor mye mangler du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 fortsatt til salgs etter hundre henvendelser om å bytte i all mulig slags drit... ikke intr i rustne forder, utolla japsebiler, crossere, motorsykler, honda civicer osv... fått NOEN spm om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 D kan jo bli vanskelig å selge bilen nå når veiene er glatte.. hehe.. kjenne du ingen som har vinterdekk du kan få kjøpt billig?? Kan gi deg 40000 om veiene blir snøvfrie å levert på gardemoen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 det er ikke mitt problem at det ikke er vinterdekk du kan få den for 40 om du kjører 4 mil ekstra og kommer hjem til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Er det fire eller fem bolter på hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg