Lambo Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Cosmossort met. alt utstyr. 347 hk, 480 NM. Se annonse www.autodb.no under Alpina. Pris uten moms og engangsavgift: 150 000 ,-kr. Kun seriøse hendvendelser. Tlf. 41026006. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1606232 Denne regner jeg med? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Hadde jeg enda hatt penger Feit børse ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Veldig strøken bil dette iallefall Sett den live Må da være noen som vil kjøpe denne bilen ? Velkommen hit forresten Terje, du kjenner vell igjen bilen på avataren min hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Hei Mr Silver. Ja husker den, dumt å selge en slik bil da, men fornuften tok deg vel hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Hei Mr Silver. Ja husker den, dumt å selge en slik bil da, men fornuften tok deg vel hehe. Har stasjonsvognen som jeg kjøpte meg, vet ikke om jeg har snakket med deg etter jeg kjøpte den?! Også har jeg kjøpt meg hus uten for Kr.sund. så måtte nok vike M3`n da desverre.. Pappa skal jeg også bli i mars, så jeg har å bruke pengene på framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Ja du begynner å bli tøffelhelt synes jeg. Hva fikk du for bilen min til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Du synes det ja Blir E30 325n som får prioritering framover nå Når jeg ser hva som blir igjen etter hus å billån er betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg