tmice Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Premierte biler behøver bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Er da bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Jo, men de trenger premierte bilder og ikke så mørke vilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 at den er premiert skulle vel si det meste om bilen,ps du får skru opp mer lystyrke på kjermen din hvis du ikke ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 ok, hvis denne bilen har blitt primert, lurer på hvorfor, da burde min få mange priser. Da blir det masse treff med bimmern min fremmover ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Ren å pen bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 ok, hvis denne bilen har blitt primert, lurer på hvorfor, da burde min få mange priser.Da blir det masse treff med bimmern min fremmover ^^ hvorfor? mulig du er sånn som skal ha mest mulig styling på og maks senket,men finnes faktisk mange katogerier på et bmw treff da. å hvis du er så interisert hvorfor jeg har fådt priser så får du heller spørre de som dømte bilen eller gå inn på bmw club norge avd. trondheim sine sider så ser du hvorfor der.men føler du at det er til bry at den er premiert så kan jeg altids ta bort det da i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 hehe, har ikke noe i mot det overhode Viste ikke hva de dømmte etter, men for all del Grattulerer i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elegance Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Uansett, en salgsannonse bør inneholde bilens kilometerstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg