M3 Yngve Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Har en kun momsa 525 93 E34 turing, som kan selges hel eller i deler. Calypso rød med litt små rust. Ikke mye rust på dørene, el ruter hele veien, 2 store tak luker, org 15" BMW felger, alle lykter er hele å pene. Kan selge bilen komplett, uten motor, gir servo div, for ca 10 000,-kr ved hurtig av å henting. Eller gi bud på deler.
M3 Yngve Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Bak luka har et lite rust angrep på v side, men ikke så mye. Men helt komplett må jeg vel ha en 1000,- lapp+ ev frakt.
M3 Yngve Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 kan du ta bilde av den? Bilder kommer i morgen Henta bilen i Sverige for noen timer siden. Må vaske den først. Skal kun bruke motor å gir på den jeg.
M3 Yngve Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 pris for hele da? Tja, vet ikke helt. Gi bud.
burny_ Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Bredfront?? Isåfall, si en pris! Sleng opp noe bilder, og si om det er rust!
M3 Yngve Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Bredfront?? Isåfall, si en pris! Sleng opp noe bilder, og si om det er rust! Bilder kommer i løpet av dagen, skal seff ta bilder av der det er noe rust. Tror det er bred front, men ikke sikker. Hva mener du med front? Lykter, grill, front stykket og panser?
burny_ Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Jepp, hele "pakka". Gleder meg til bilder! Har du en cirka pris på dette?
burny_ Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Faen, leit at det ikke var bredfront, da skulle du hatt pengene i handa i dag.....
M3 Yngve Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Hvor mye for tåkelysa? Hm, vet ikke hva de koster nye som u org. Men 700+ frakt kan vel ikke være galt.
Deadsent Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Koster 35-40$ dollar på Ebay for uorgianle. Men skal sjekke hva de koster på skroten. Så tar jeg kontakt hvis jeg skal ha de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå