M3 Yngve Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Koster 35-40$ dollar på Ebay for uorgianle. Men skal sjekke hva de koster på skroten. Så tar jeg kontakt hvis jeg skal ha de. Ja du for se om du finner noen strøkne org oss hoggern. Disse dugger ikke en gang.
M3 Yngve Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Kan selge bilen for 6000,-kr komplett, uten motor, gir, styring og bremser. Ved meget rask avgj.
dagl2 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Er det to-veis bakluke på den?(åpning av bare rute)
M3 Yngve Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Er det to-veis bakluke på den?(åpning avbare rute) Det ser sånn ut, men har ikke studert det enda. Skal plukke motor gir og div fra bilen i ettermiddag. Kan gi beskjed her jeg.
M3 Yngve Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 pris på speilene?? 150,-pr stykk+ frakt.
bmwt Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 pris på speilene?? 150,-pr stykk+ frakt. den er grei,når kan du sende??? komplette speil ikke sant???
B3KK15 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Er det ett sånt plastikk lokk mellom mittarmlene bak og bagasjerom på touringen også?
M3 Yngve Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 pris på speilene?? 150,-pr stykk+ frakt. den er grei,når kan du sende??? komplette speil ikke sant??? Jeg kan sende vet du. Ja komplette speil ja. Kan prøve å få skrudd dem av på mandags kveld, så sende en av de første dagene til uka. Send meg pm, med adresse og sånt.
M3 Yngve Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Er det ett sånt plastikk lokk mellom mittarmlene bak og bagasjerom på touringen også? Hm, skjønner ikke hva du mener jeg. ??
B3KK15 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Når du tar ned armlenet i baksetet, da er det ett slags plastikk lokk bak.
M3 Yngve Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Når du tar ned armlenet i baksetet, da er det ett slags plastikk lokk bak. Mulig det, men mestsannsynlig solgt bak sete ryggen komplett. Skal høre med han som skal ha den.
M3 Yngve Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Er det to-veis bakluke på den?(åpning avbare rute) Det ser virkelig sånn ut, men jeg finner ikke noe form å få opp ruta på. Den er ikke limt, kan dra den litt opp på vær side. Virker som den sitter kun i mitten nede. Noen som har noe tips. ??
AlXz Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Er det to-veis bakluke på den?(åpning avbare rute) Det ser virkelig sånn ut, men jeg finner ikke noe form å få opp ruta på. Den er ikke limt, kan dra den litt opp på vær side. Virker som den sitter kun i mitten nede. Noen som har noe tips. ?? Jeg hadde elektrisk bryter til åpning av vindu og en elektrisk bryter til åpning av luke på E34 touring'n jeg høgde.. Men kommer du til den fra innsida kan du jo dra i det staget der.. Virket ikke som alle hadde den el-motoren til åpning av vindu, av dem som har vært her å henta deler...
eriknor Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Har du fremre eksos? frontrør med katalysatorer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå