Gå til innhold

93 525 E34 turing deler, resten skal bort, se side 8.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Koster 35-40$ dollar på Ebay for uorgianle. Men skal sjekke hva de koster på skroten. Så tar jeg kontakt hvis jeg skal ha de.

Ja du for se om du finner noen strøkne org oss hoggern. Disse dugger ikke en gang. :D

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det to-veis bakluke på den?(åpning av

bare rute)

Det ser sånn ut, men har ikke studert det enda. Skal plukke motor gir og div fra bilen i ettermiddag. Kan gi beskjed her jeg.

Skrevet
pris på speilene??

150,-pr stykk+ frakt.

den er grei,når kan du sende??? komplette speil ikke sant???

Jeg kan sende vet du. Ja komplette speil ja. Kan prøve å få skrudd dem av på mandags kveld, så sende en av de første dagene til uka. Send meg pm, med adresse og sånt.

Skrevet
Er det ett sånt plastikk lokk mellom mittarmlene bak og bagasjerom på touringen også?

Hm, skjønner ikke hva du mener jeg. ??

Skrevet
Når du tar ned armlenet i baksetet, da er det ett slags plastikk lokk bak.

Mulig det, men mestsannsynlig solgt bak sete ryggen komplett. Skal høre med han som skal ha den.

Skrevet

bare rute)

Det ser virkelig sånn ut, men jeg finner ikke noe form å få opp ruta på. Den er ikke limt, kan dra den litt opp på vær side. Virker som den sitter kun i mitten nede. Noen som har noe tips. ??

Skrevet

bare rute)

Det ser virkelig sånn ut, men jeg finner ikke noe form å få opp ruta på. Den er ikke limt, kan dra den litt opp på vær side. Virker som den sitter kun i mitten nede. Noen som har noe tips. ??

Jeg hadde elektrisk bryter til åpning av vindu og en elektrisk bryter til åpning av luke på E34 touring'n jeg høgde..

Men kommer du til den fra innsida kan du jo dra i det staget der..

Virket ikke som alle hadde den el-motoren til åpning av vindu, av dem som har vært her å henta deler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...