buchern456 Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 hei. skal bygge turbo på min e36 320i.. noen tips til åssen kit jeg bør kjøpe..? og skal kjøre på org innmat til og begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Kjøp fra a-dekk.. Billig og greit Kjøper du fra han har du også en person du kan snakke med om noe skulle skjære seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 a-dekk ja. takk skal høre med dem. ja fint og ha neon og spørre vis deg går dorlig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 www.kimmit-sport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Bare husk at pris ofte gjenspeiler seg i kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 ja det er jo sant. skal passe lit på hva jeg kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå