E30Frelst Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 God dag! Jeg har en venn som har begynt som som fotograf og har en lenger karriere innen webdesign. Han er ganske flink til og ta fine, gode bilder. Er også veldig dyktig innen photoshop for og få den siste finishen på bildene. Søker nå et par prøvekaniner som kan få tatt billige bilder av bilen sin. Han holder til i Hamar og har dessverre ikke bil, så dere må hente han for og så finne fine lokasjoner . Hvis dere vil ha en rimelig photoshoot, vennligst ta kontakt Enten via meg, Håvard Falck Oldervik, howie_350@msn.com mob nr: 90 69 89 61 Eller direkte til han. Tobias Nordvik, Tobias.nordvik@gmail.com Mvh Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Hadde det vært sommer så hadde jeg kjørt til Hamar så fort som mulig! Har enda ikke fått tak i en ordentlig fotograf til å ta bilder av tralla enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 er det lov og spøre om navn på denne persjonen? synd jeg ikke har bil ellers hadde dette vert noe moro og prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Kan jo være lurt å: 1. Opplyse om priser og 2. Vise noe han har gjort før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Dan Steffen det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Forslag: de fotografene som har behov for litt trening kan jo legge ut info her om hvem de og hvor de holder til, så kan folk kontakte de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Hadde det vært sommer så hadde jeg kjørt til Hamar så fort som mulig! Har enda ikke fått tak i en ordentlig fotograf til å ta bilder av tralla enda.. Dette er et prøveprosjekt jeg skal prøve og hjelpe han med, men det er ikke lenge til sommeren Torek Da er det bare og rulle til Hamar er det lov og spøre om navn på denne persjonen? synd jeg ikke har bil ellers hadde dette vert noe moro og prøvd Personen heter Tobias Nordvik, det er bare og skaffe seg et kjøretøy hehe Kan jo være lurt å:1. Opplyse om priser og 2. Vise noe han har gjort før Det kommer etterhvert Gunnar Men dette er bare et prøveprosjekt, priser deretter Skal prøve og laste opp noen bilder her. Han har tidligere jobbet for kommunen, diverse kunstnere osv Dan Steffen det er snakk om? Det er det nok ikke Forslag:de fotografene som har behov for litt trening kan jo legge ut info her om hvem de og hvor de holder til, så kan folk kontakte de. Jeg laget denne for han, men kan jo sikkert lage en ny tråd som heter, bilfotografene eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå