Astri Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 En liten hyggelig oppdatering som ikke har med bilen å gjøre da...I dag ble jeg pappa for første gang til en nydelig liten prinsesse.. Hun er 51 cm lang og veier 3200g.. Graulerer så masse! Utrolig kjekk nyhet! Nyt det alt du kan, for før du vet ordet av det så er de voksne.
Ingebrigtsen Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Takk så mye for gratulasjonene da Jeg stooorkoser meg virkelig som pappa så dette var absolutt ikke noe å bekymre seg for Ellers har det ikke vært gjort så mye med 530`n i det siste da, men jeg har kjøpt meg nye felger Også skal den inn på verkstedet i vinter. Planene da er senk, bytte panser pga rust og bytte ene skjermen.. Også skal vinduene få en mild toning Og litt mer langsiktige planer er å få satt inn en 540 motor
Ingebrigtsen Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Felgene ble Ac Schnizer felger type 4 el noe sånt de heter
Ingebrigtsen Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Jeg har også satt på borra og slissa bremseskiver foran, skal sette på bak og i løpet av vinteren
Ingebrigtsen Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Jentungen var med pappa på verkstedet for første gang Hehe der fant vi en perfekt krybbe Også måtte vi ha et lite panserbilde Her er lille prinsessa mi hjemme i sin egen seng da
S.Hafsmo Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Flotte felger du har fått deg! vurderte selv slike felger en stund. skulle bare ønske de hadde laget dem med litt breiere kant så man kunne hatt dem bak med litt lavere innpress. får du på coilovers nå blir det virkelig bra! gratulerer med litjbanet forresten! så ut som hun trivdes på Chevy åtteren. fin den forden og. Er dere mange om det verkstedet der?
Jonass Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Ser du skal ha senk på bilen iløpet av vinteren. Har nytt senkesett til salgs visst du er int
Ingebrigtsen Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 s.hafsmo Jeg så ikke innlegget ditt før nå jeg:) Ja jeg liker de felgene utrolig godt.. Sant det at det godt kunne vært litt mere kant, men det får gå da jeg syntes de kledde bilen veldig godt Også er det ikke så vanlig på e34.. Jeg merker at dem vekker oppmerksomhet for det er mange som ser to ganger på dem Takk for gratulasjonen og Hehe ja hun lå og sov veldig godt på motoren hun.. Tror nok det blir en jente ala Astri som ikke blir redd for litt møkk under neglene sine, hehe Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for å dyrke litt bilinteresse hos henne så får vi se om det går Ang verkstedet så er vi 3 tk om det.. Det er vel rundt 200 + m2 tenker jeg så vi har veldig god plass og begynner å få godt med utstyr og
Ingebrigtsen Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Jonass: Takk for tilbudet, men jeg har faktisk bestillt meg coilover nå Ser du har mye rart å selge, synd jeg ikke trenger noe av det nå for du hadde jo gode priser
Ingebrigtsen Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Her er coiloversen jeg har bestillt Ksport Racing PRO Street. Justerbart i høyde og hardhet
Astri Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Takk for gratulasjonen og Hehe ja hun lå og sov veldig godt på motoren hun.. Tror nok det blir en jente ala Astri som ikke blir redd for litt møkk under neglene sine, hehe Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for å dyrke litt bilinteresse hos henne så får vi se om det går Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå