haraldgp Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 jeg har ett sett med gule frontlykt, blinkelys og tåkelys folie som jeg skal selge unna. folien er helt ny i eske, kun åpnet for å se. pris, BUD frontleppa er helt ny og av myk plast, kom rulla sammen i posten når jeg fikk den. passer på orginal fanger, har kun prøvemontert den. pris: BUD
j_b Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 300,- forl ykte film. regner med at det er til e36 coupe?
Torminator Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hvor befinner den frontleppa seg? Og hvordan er det å feste den? Er den i sort plast? Hva slags pris tenkte du forresten på? Hva slags lyktesenker er det forresten på bilen?
haraldgp Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 leppa befinner seg i Porsanger- Finnmark leppa tres utpå orginal fangeeren, i de nederste "rillene" og inn under tåkelysa. er av sort myk plast, så den knuser vel ikke så lett. hva byr du da? usikker på øyelokka
Torminator Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 300,- inkl. frakt? (aner ikke hva den er verdt, men skal ha på Ac Schnitzer carbonleppe til våren så blir bare å ha den på i vinter og orker ikke koste på for mye...
haraldgp Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 nei dessverre kåsta 300 dollar med frakt ifra statene. tenkte meg enn 1200 kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå