Moose Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Jeg har den originale radioenheten med lite display og original cd-spiller. Går det an å koble disse sammen? Jeg har hørt at jeg må ha radioen med stort display. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 CD-spillere kom med både lite (IRIS) og stort (MID) display. Ut fra dette vil jeg tro at det ikke skulle være noe problem. Kommer delene fra en annen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg har ingen display på selve spilleren. Det eneste som er på den er en tone-knapp og en eject-knapp. Begge deler kommer fra andre biler enn min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Hva stod i bilen din før? Anleggene i e39 kom i både en og to deler. Skal du bytte fra endelt til todelt, må du ha en adapterkabel for å koble sammen display og spiller. (Litt vrien å montere) Bytter du fra IRIS til MID display må du også mest sansynlig til BMW-verksted for omprogramering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå