H4kon Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Selger div deler til E39 p.g.a kjøp av ny bil og ikke nok tid. Orginale E39 M5 bremser, passer alle E39 hvis man bytter til M5 hjullager. Brukte E39 speil i carbonsort farge, m/memory, elektriske og varme. Helt nye Eibach antisway bars forran og bak /m foringer. Har også: Motordeksel under bilen til biler med M fangere, helt nytt. Standard bakfanger E39 carbon sort. Frontfanger som er litt skadet på høyre siden. Orginale baklykter og frontlykter. Gi bud, men realistiske bud. Ikke noe vits å by meg 2k for coilovere eller bremser f.eks. Send PM hvis interessert så ordner vi noe
H4kon Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Ikke mindre enn 3500 for coiloverne. 1500 for swaybars.
Hankook Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Da er coiloversa interessant. Kan du gi meg noe info om hvor mye dem senker og er dem justerbare i rebound? Kan du sende meg ett bilde tatt fra toppen? Jeg har lenge vært på utskikk etter coilovers, er ikke fornøyd med senken til lowteck på 50mm. EDIT: En annen vesentlige ting: passer dem 520i sedan 98mod?
H4kon Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Vet ikke spekka på den, sjekk på D2 sida. De passer på en 520 ja. Jeg fikk senka bilen så mye at jeg ikke fikk jekken under bilen iallefall. Får nok iallefall senka 100mm
Hankook Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Ok, sa senker dem vertfall godt nok for meg ja:-D Husker du om bilen ble veldi stiv eller? EDIT: Antar det ikke er TUV papirer på dem?
H4kon Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Ble litt for stiv på skogsveien opp der jeg bor Men ikke noe problem på vanlig asfalt vei, akkurat som andre coilovere. Ikke TUV papirer på D2 nei.
Hankook Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 ok, er det noen form for garanti som følger med disse? 3700 inkl frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå