Michaeel Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 om et års tid hadde jeg tenkt og kjøpe meg bmw m5! men om jeg skal ha den på meg selv osv, ble det veldig dyrt! iværtfall! jeg har når bestemt meg for og kjøpe en 525 snart. jeg har svært lyst til og bygge om til turbo! tenkte og lande mellom en 300-400 hk. jeg har aldri vært borti bmw turbo, så jeg trenger litt veiledning! vill også at dette skal være skikkelig holdbart! for og få en skikkelig rå bil vil jeg vite hva som trengs og gjør med: -Understell -Motor -Hvilken girboks jeg skal bruke -Porting og planing av topp ? -Hvilke dyser ? -Turbo? - Intercooler? - bensinpumpe... OSVOSV blir for mye og skrive! men håper virkelig noen kan gi meg litt veiledning til og få en rå 525! som virkelig er holdbart er foresten en 525 e34 jeg tenkte og bygge ut av! modell vet jeg ikke enda! men m50 iværtfall!
Rogern Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Finnes vell noen m50 turbo prosjekter her inne. sjekk dem, a-dekk har vell byggd en 525 turbo
Michaeel Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Ja vet at det er prosjekter. men er ikke alltid alt er listet opp er det jeg er på utkikk etter. så om noen har tid og vil gjøre dette for meg, så takker jeg 1000 ganger evt linker til int sider osv! og gjerne hvilke priser dette kommer på..
GiljeN Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 50tusen ? med understell ?:S koster fort penger om man skal ha d hold bart
burny_ Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 På 3-400hk så burde du vel ha nye råder og stempel. Da har du vel fort oppe i 20000kr bare der. Så feks et turbokit fra a-dekk til 12500kr, mls toppakning 3000kr, eksos kommer kanskje på 3-5000kr, skikkeligt senkesett: 8-10000kr, Da er du ennå et godt stykke fra mål, men allerede oppe i 50 lapper.. Så det blir strengt tatt billigere å ta inn en m5 og kaste alt over fra den .
kbpE30 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 helt eni me burny.. masse arbei..men skal sies MYE MORRO
OLEZZ Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Orginal bunndel tåler 3-400hk den. Folk har jo kjørt rundt med 5-600hk med orginal innmat. Ting reflekteres i hvordan kjøremetoden er. Er du typen som liker å herje og leke mye med bilen, så må du bytte drivverk. Hvertfall girkasse + diff fra M3 Det du må huske på når det gjelder motor er å senke komp + tenning. Kan løses med evt 3.5MLS toppakning. Anbefaler datasprut. Turbochip har ikke imponert meg. Ellers trenger motoren mer bensin. Større dyser, bensinpumpe, og evt progresiv btr. Gå inn på www.pure-pf.com Der har du både webshop og forum. De gutta kan turbo.
|Ole| Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Orginal bunndel tåler 3-400hk den. Folk har jo kjørt rundt med 5-600hk med orginal innmat.Ting reflekteres i hvordan kjøremetoden er. Er du typen som liker å herje og leke mye med bilen, så må du bytte drivverk. Hvertfall girkasse + diff fra M3 Det du må huske på når det gjelder motor er å senke komp + tenning. Kan løses med evt 3.5MLS toppakning. Anbefaler datasprut. Turbochip har ikke imponert meg. Ellers trenger motoren mer bensin. Større dyser, bensinpumpe, og evt progresiv btr. Gå inn på www.pure-pf.com Der har du både webshop og forum. De gutta kan turbo. Er einig med han!! PPF forumet er full spekka med folk som kan det dei drive med Ellers så kan du sende en mail til salg@ksr.as ( Kimmit ). Vi har det meste av det du trenge til en rimeleg pris i tilegg til god kvalitet
Lex-Talionis Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Ellers så kan du sende en mail til salg@ksr.as ( Kimmit ). Vi har det meste av det du trenge til en rimeleg pris i tilegg til god kvalitet Har du begynt å jobbe på KSR?
|Ole| Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Ellers så kan du sende en mail til salg@ksr.as ( Kimmit ). Vi har det meste av det du trenge til en rimeleg pris i tilegg til god kvalitet Har du begynt å jobbe på KSR? Eg er begynt hoss KSR jah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå