Gå til innhold

ALT av deler til M43. 318i\316i motor e46--BILDER--

Anbefalte innlegg

Skrevet
javell. da kjøper du ny :) gir ikke bort deler.

Det er ikke bare deler du selger. Du må også selge deg selv som en hyggelig person og en god selger. Kommer langt med det. Å prute er jo lov, sett at dere kommer til en enighet. Tror ikke folk liker selgere som er så skråsikre på prisene de har og varene de selger. Å bli bedt om å kjøpe en annen plass selger ikke delene dine.. Det kalles Karma.

Kristian08

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
skambud og folk som sprer kvamle frabes!

Håper ikke du mener at jeg sprer kvalme. Isåfall beklager jeg. Var kun ment som positiv kritikk. Forstår veldig at det er motbydelig med folk som rett og slett ikke ser verdien på ting. Men, det er tross alt opp til kjøper å bestemme hva han er villig til å gi og visa versa, du bestemmer hviken pris du vil ha. Vil jo selvsagt at du skal få solgt delene dine, men å be folk dra en annen plass er neppe veien.

Lykke til og beklager OT...

Kristian08

Skrevet

ja de kan du kjøpe.. men du kan få de gratis om du kommer å henter blokka....

Skrevet

jo er bedre å be han dra å kjøpe ny. enn å selge den for småpenger.. har to biler med den motor stående. så er en kjekt å ha del.. den koster tross alt 1100 ny. å han byr 300 inkl porto, og skal da i tillegg ha den med oppkrav. som er da er enda 80kr mer i porto.. så hadde fått 150kr for den.. å den er 7 mnd gammel, gått 10 tusen

Skrevet
jo er bedre å be han dra å kjøpe ny. enn å selge den for småpenger.. har to biler med den motor stående. så er en kjekt å ha del.. den koster tross alt 1100 ny. å han byr 300 inkl porto, og skal da i tillegg ha den med oppkrav. som er da er enda 80kr mer i porto.. så hadde fått 150kr for den.. å den er 7 mnd gammel, gått 10 tusen

Til mitt eget forsvar her, er vel lov å komme med et bud uten at det skal føre til evig diskusjoner?

Jeg handlet ny giver, 670kr inkl. mva! Så må gjerne si jeg er urimelig som ikke var villig til å gi deg 400kr for en brukt del jeg ikke har noen garanti for at den vil fungere mer enn noen uker. Sånt vet man aldri og når det skiller småpenger her, så er selv du enig at det er idioti å handle brukt del til 400 kontra ny til 670.

Dessuten er det du som skal selge, jeg skal bare kjøpe. Og som ved all annet kjøp og salg, så er det kjøpers marked og er ikke kjøper interessert i å by mer enn 300, lev med det! Forsøk heller å selge til noen andre for 400 og stopp der. Dropp unødvendig sutring.

Rich

Skrevet

nå kan du ikke si du bøy 300kr når du krevde at halvparter gikk til porto. er 165kr du bøy.. du er altid så frekk du.. husker vi hadde en ueninghet for litt siden å..... nå er dette en orginal giver og den koster 1080kr. ny. denne har jeg kvitering på. så er ikke en godt brukt gammel.sjekket i kviteringene,den er kjørt 10000km med bare.. og er fra des 07. tronrud bil drammen... men når du byr 300 inkl porto og porto er 55+80 siden du absolutt skal ha i oppkrav skjønner vell du også at det ikke er vits i å selge den.. jeg bryr meg ikke noe om dette. har ikke behov for å selge den. har to gode gammle m43`r i e46`r på tunet, så kan være en kjekt å ha del..

Skrevet

LMM har jeg også kvitering på og er byttet i senere tid, trur det var i fjord den er kjøpt ny. den er grisedyr. gi bud!

Skrevet
ja de kan du kjøpe.. men du kan få de gratis om du kommer å henter blokka....

Hvor kan je evt. henta blokka'? 8)

den kan hentes i blaker. ca 8 timer kjøretur fra stavanger. oslo og ut mot landet :) kan evt skru i deler og sende stempler.. men skrur ikke så mye for 100kr liksom:) da kaster jeg hele blokka istede hvis du skjønner..

Skrevet

glemte å spesifisere hvilke stempler/blokk jeg ville ha. Det er di som sitter i 1,9 en. er det ikke di som er 85mm. kunne også ha tenkt meg innsuget på samme motor. skal høre med hun som skal ha delene om hun vil sponse tur retur blaker. ps du treng ikke skru det kan jeg ordne.

Skrevet
nå kan du ikke si du bøy 300kr når du krevde at halvparter gikk til porto. er 165kr du bøy.. du er altid så frekk du.. husker vi hadde en ueninghet for litt siden å..... nå er dette en orginal giver og den koster 1080kr. ny. denne har jeg kvitering på. så er ikke en godt brukt gammel.sjekket i kviteringene,den er kjørt 10000km med bare.. og er fra des 07. tronrud bil drammen... men når du byr 300 inkl porto og porto er 55+80 siden du absolutt skal ha i oppkrav skjønner vell du også at det ikke er vits i å selge den.. jeg bryr meg ikke noe om dette. har ikke behov for å selge den. har to gode gammle m43`r i e46`r på tunet, så kan være en kjekt å ha del..

Alltid så frekk? Javel. Du som blir sur fordi jeg ikke er villig til å gi det du ønsker. Om jeg er frekk ville jeg tatt en titt i dine egne innlegg hos folk som skal selge ting og tang. Er ikke mye hyggelige bud du legger igjen.

Men nok om det.

Lykke til med salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...