G-RACING Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Tøft! Hva betalte du? Får ikke linken til å fungere.
Breitling Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Linken fungerer fint hos meg. Husker ikke nøyaktig hva jeg betalte, men lå på rundt 6000,- inkl frakt til Norge. Skal bestille på nytt etter årsskiftet, må ha nytt skinn til min bil. Dem syr også inn logoer (F.eks M-fargene) i skinnet hvis du ber om det.
Rope Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Jeg kjøpte skinn seter fra en e36 M3 til min forige E36 på www.autopower.se Jeg var også hos en Salmaker i Oslo (møbeltapetserer) og han skulle ha 16000 for å håndsy hele interiøret mit til svart skinn.
G-RACING Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Steike, koster peng gitt! Noen som har bilder av forsjkellige typer sømmer?
simenbk Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Var å hentet meg et e30 M3 stoff interiør igår kveld som jeg sterkt vurderer å trekke om i skinn. Kommer til å gjøre dette selv, men lurer fælt på hvor jeg skal få tak i skinnet. Noen som har tips til steder som selger dette billigst mulig? Holder selv til i Bergen.Neste spørsmål er hvor mange kuer som må til for et interiør uten dørsider? Takker for alle svar! Søker du på ebay etter leather seat cover bmw e30 eller no sånt så kan du kjøpe ferdige trekk...
Andreas1 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Tenkte jeg skal gjøre det ja. Hørte med en skredder en gang, og hon snakka om ca 2000,- for skinn av en hel ku. Synest dette var vel dyrt Det synes nok ikke kua var dyrt... Har lest igjennom tråden og fått med meg at du skal få skinnprøver osv., men ville det ikke blitt billigere å kjøpe brukt interiør eller skal du ha det laget spesiellt?
Rope Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 16000 er kanskje mye penger, men fortsatt billigere enn å velge skinnseter når du kjøper bilen ny. og når du får det gjort av salmaker er det hånnsydd og ikke maskinsydd. Jeg fikk salmaker til å lage baksete i min forrige bil og det ble strøkent. digg med ny skinnlukt i en bil fra 1991... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... c&start=15
G-RACING Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 16000 er kanskje mye penger, men fortsatt billigere enn å velge skinnseter når du kjøper bilen ny. og når du får det gjort av salmaker er det hånnsydd og ikke maskinsydd.Jeg fikk salmaker til å lage baksete i min forrige bil og det ble strøkent. digg med ny skinnlukt i en bil fra 1991... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... c&start=15 Hva betalte du komplett med skinn og arbeid for dette?
G-RACING Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Tenkte jeg skal gjøre det ja. Hørte med en skredder en gang, og hon snakka om ca 2000,- for skinn av en hel ku. Synest dette var vel dyrt Det synes nok ikke kua var dyrt... Har lest igjennom tråden og fått med meg at du skal få skinnprøver osv., men ville det ikke blitt billigere å kjøpe brukt interiør eller skal du ha det laget spesiellt? Sikkert billigere det ja, om man ikke syr det selv, men jeg har tenkt meg en spesiell fargekombinasjon. Tenkte å ha svart skinn på sidene, og mørk rødt (farge: okseblod) i midten. Tror dette kler en svart e30 m3 meget bra. Så er jo det kjekt å ha noe som ikke alle andre har. Kommer også til å ha et rødt felt overst på rattet (MOMO) og rødt og svart på girbelgen.
NiklasJa Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Er vel noe som heter InRedCar i Fernanda Nissens gt 1 i Nydalen. Har en kompis som har utrolig kult custom interiør fra dem. Edit: Fant webbeside http://www.inredcar.no/Bilder/tabid/225/Default.aspx
Rope Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Jeg Kjøpte hele interiøret for 10000 svenske, men baksete ryggen passet ikke så den fikk jeg sydd av salmaker for 12 eller 16 hundre kroner. husker ikke helt, men står i tråden min.
G-RACING Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Er vel noe som heter InRedCar i Fernanda Nissens gt 1 i Nydalen.Har en kompis som har utrolig kult custom interiør fra dem. Edit: Fant webbeside http://www.inredcar.no/Bilder/tabid/225/Default.aspx Supert! Snakka med de idag, får skinnprøver og prisoverslag til neste uke.
NiklasJa Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Supert! Snakka med de idag, får skinnprøver og prisoverslag til neste uke. Kult, få høre hvordan det går da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå