rel0ad Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Trenger litt ekstra bensin når jeg skal turbo konvertere, tenkte på M3 dyser og chip,. men a dekk leverer ikke til annet en bosch. hva andre muligheter har jeg? ikke datasprut da det koster for mye akkuratt nå. går det å bare bytte til større dyser og øke bensin trykk eller blir det problematisk med soting og div??
E36Cab1 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Snakket med Trimchip? Du kan jo gå for progressiv BTR. Bare å bytte dyser og øke bensintrykket vil forringe tomgang på motoren ettersom durasjonen forblir som grunninnstillinga.
rel0ad Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 ok, kan høre med trimchip. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Haltech- ... 0328608758 hva med denne? dette er vel ett tilleggsprut?
E36Cab1 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Jo er en plug&play sak(piggy-back),men personlig ville eg satsa på f.eks en E6X fra Haltech isåfall. Dyrere ja,men bedre.
rel0ad Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 veldig mye dyrere og, skal selvfølgelig ha dataspurt når jeg går for mere hk, men skal kjøre rundt 0.5 i trykk til å begynne med
E36Cab1 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Mangen som sier at å retardere tenninga er alfa omega,men klarer du å velge en turbo med godt tilpassa AR på turbin samt velge en kompressor med effiktivitet godt innafor ditt bruksområde så vil du få en ladeluft som ikke er altfor varm. Kombiner dette med en god IC som har god kjøling uten for mye trykktap så treng en nødvendigvis ikke retardere,og da kommer effekten! Å senke tenninga for å så pøse på med trykk gjør bare lufta varm,densiteten minker og mindre fylling,alså lite effektøke egentlig... Alt avhenger av hvordan du bygger det fra børjan av.
camxer Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Bare som du vet det så har ikke interceptor støtte for din motor/motorstyring. http://www.haltech.com/index.php?option=com_content&view=article&id=24&Itemid=21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå