Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt ekstra bensin når jeg skal turbo konvertere, tenkte på M3 dyser og chip,. men a dekk leverer ikke til annet en bosch.

hva andre muligheter har jeg? ikke datasprut da det koster for mye akkuratt nå.

går det å bare bytte til større dyser og øke bensin trykk eller blir det problematisk med soting og div??

Skrevet

Snakket med Trimchip?

Du kan jo gå for progressiv BTR.

Bare å bytte dyser og øke bensintrykket vil forringe tomgang på motoren ettersom durasjonen forblir som grunninnstillinga.

Skrevet

Mangen som sier at å retardere tenninga er alfa omega,men klarer du å velge en turbo med godt tilpassa AR på turbin samt velge en kompressor med effiktivitet godt innafor ditt bruksområde så vil du få en ladeluft som ikke er altfor varm. Kombiner dette med en god IC som har god kjøling uten for mye trykktap så treng en nødvendigvis ikke retardere,og da kommer effekten!

Å senke tenninga for å så pøse på med trykk gjør bare lufta varm,densiteten minker og mindre fylling,alså lite effektøke egentlig...

Alt avhenger av hvordan du bygger det fra børjan av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...