Bimmerfører Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hei litt OT dette her men, jeg skulle så gjerne ha sendt en Manuell gearkasse fra Ski til Stavanger, men alle de transportselskapene jeg har vært i kontakt med, sier de kun sender for bedriftskunder og ikke på det private marked, Noen som har noen tips her om hvem jeg kan bruke? Sitter en stakkar i Stavanger og trenger sårt sin "nye" gearkasse.
tomerikk Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Sikker på at du ikke har misforstått, tror de mener du må bringe kassa til terminalen alså at de ikke henter gods fra privatadresser? Mulig de også krever forskuddsbetaling av frakt.
Zap Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Stemmer som tomerikk sier. Jeg sendte en girkasse i sommer, jeg måtte levere kasse hos Schenker på terminalen på Alna. Betalte ikke noe der, fikk giro etterhvert.
Bimmerfører Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Saken er løst, tar det gjennom jobben, enkelt og greit! Men takk for svar, og nå er bil bestilt, så da har vi snart enda en lykkelig Bimmer eier på veien i Stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå