stfoer Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 For BMW 3 serie Convertible E46/C selges nytt Alarm sett. BMW OEM Factory Alarm This alarm kit fits all E46 Three Series Convertibles, from 1999 on. The cars are prewired for easy installation. The install does require coding by your local dealer to activate. Benefits • Helps protect your BMW against theft, vandalism and personal threat • Touch the button once and the system locks the doors, trunk lid hood and fuel filler door • Two touches arms system • Flashing LED on mirror warns that the vehicle is protected • Has "panic" feature that can be actived through keyless entry keys • Each of the vehicle's keys can be programmed for specific features for each driver • Car is prewired to insure no issues with wiring. Pris Kr 700 inkludert frakt/ bud
Egil-s Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 hei, er det nytt? Om det er det, byr jeg deg 500,-
stfoer Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 hei, er det nytt? Om det er det, byr jeg deg 500,- Du har PM
stfoer Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 hei, er det nytt? Om det er det, byr jeg deg 500,- Du har PM Noen?
Anbefalte innlegg