purebmwstyle Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Nå er jeg da begynt og har mesteparten av deler i hus. Problemet nå var da en som skal hjelpe meg med ombyggingen sa at manuell kassen ikke nådde fram bak, altså at den var for liten i forhold til automatikk kassen (jeg vet at manuell er mindre) men han begynte å snakke om at jeg måtte bytte hele bakstillingen Stemmer dette? eller er det en mulighet rundt dette? Hvis det var uklart så har jeg automatikk og skal ombygge til manuell Setter stor pris på svar! På forhånd takk! Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Riktig mellomaksling så ordner det seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
purebmwstyle Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 mellomaksling? så ikke hele bakakslingen? noen ideèr om hvor mye det hadde kostet med en mellomaksling? Takk på forhånd! Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaeel Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Du har altså en 525 som skal bygges om til 535 ? skal du bruke 525 girboks på 535 diff ? girboksen passer jo. eneste du trenger er 535 mellomaksling ? hvis jeg skjønner deg riktig iforhold til hva du skriver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
purebmwstyle Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Du har altså en 525 som skal bygges om til 535 ? skal du bruke 525 girboks på 535 diff ? girboksen passer jo. eneste du trenger er 535 mellomaksling ? hvis jeg skjønner deg riktig iforhold til hva du skriver.. Beklager så mye for uklarheten Ja, jeg har en 525 som skal bygges om til 535, 525en er automatikk, mens 535 motoren og kassen er manuell, trenger jeg å kjøpe 535 diff også eller? Takk for info, beklager at jeg ikke kan så mye, prøver å lære Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 du trenger bare mellomakslingen fra 535 i og med at din er for kort, diffen ville jeg og byttet, men er ikke nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaeel Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 purebmwstyle: infoen jeg har fått er fra Hoem! legg han til msn og ta deg en prat me han han har skikkelig peiling ! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 åw, var da litt for meget! Alt jeg kan er lært ved flere timer med helveteskap og dilemma i garasjen fra jeg var 16! -- Du kan bruke(helt sikkert) : 525 12V mellomaksling 535 mellomaksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
purebmwstyle Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 hehe okei tusen takk for svar, tenker jeg prøver med 535 diff og mellomaksling da Får vell sette opp en prosjekt tråd snart også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå