kalleberg Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Lyset i instrumentpanelet funderer ikke... eller.. noen av lysene funker( blink, fjernlysgreia, CHECK lyset) egentlig alt bortsett fra i speedometeret, turtelleren, temp og bensintanken. er ikke helt sikker på om jeg skiftet riktige pærer, men jeg byttet ut de største som har brun plastsak på seg bak. er det riktige pærer? hva annet kan det være hvis det ikke er pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Hadde samme problem en gang, tok bare ut og inn et relé under rattet så funka de igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleberg Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Hadde samme problem en gang, tok bare ut og inn et relé under rattet så funka de igjen hvor under rattet sitter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 til høyre mener jeg.. hadde også dette problemet før.. fant ut at d var en brent diode som sitter bakon høytaleren nede i dørken V.S..dritt brukte 1 mnd på å finne ut av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Skjekk 2 motstander, henoldsvis teipet fast til ledningsnettet ved lysbryter å sparkeplate på V.S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleberg Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 takker for svar. skal få sjekka det ut så fort jeg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå