kuanov Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Hei. SOLGT.] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Pen bil med det rette utstyret for denne tiden av året (webasto)! Regner ikke med du har lyst på en Polo OpenAir i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Ja, er nesten slik at en gleder seg til vinteren og håper det blir masse snø og kaldt. Mange som er missunnelig på denne webastoen da ja Er også koblet på ventilasjonsanlegget, slik at også lufttemperaturen inne i bilen er varm En Polo OpenAir er en flott bil det, men tror da at IKEA blir noe skuffet om jeg tar inbytte...har planer om å bytte ut badet og mitt kjøkken ifra 70-tallet, skjønner du [.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Liker veldig godt midtkonsollen på denne bilen. Er vel ikke så mange E34 som er levert med denne typen brytere på klimaanlegget. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Liker veldig godt midtkonsollen på denne bilen. Er vel ikke så mange E34 som er levert med denne typen brytere på klimaanlegget.Lykke til med salget. Alle med AAC, modeler fra 93... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Liker veldig godt midtkonsollen på denne bilen. Er vel ikke så mange E34 som er levert med denne typen brytere på klimaanlegget.Lykke til med salget. Da er vi to:) Liker ikke sånne store vribrytere...jo flere knapper der er, jo bedre for meg Er forresten orginal radio med orginal 6-platers CD-veksler i bilen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 innbytte i e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Regner med at siden det er en E39 så er det en høyere prisklasse, og da er jeg desverre ikke så intr. Skal som nevnt pusse opp badet og kjøkkenet...og da ryker det nok noen lapper Men en billigere E30 320 eller 325 kan være aktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Det snør, det snør, tiddeli BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Nå er der ikke mere snø her, så da bumper jeg denne igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Dette er en kanon vinterbil folkens! Fy som jeg savner gamle IX jeg hadde når det snør som verst.. ! Løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølhund2 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 ER DEN SOLGT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Neida, jeg har bilen ennå Vil du ha en delebil, siden du allerede har iX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Heisann! Dette er faktisk en bil jeg godt kunne tenkt meg til fordel for den nyere E39 som jeg nå har. Ser at du ønsker 85k for bilen, men har du fått noen bud i nærheten? Mvh Ingar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Den der var det noe kjent med ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg