Gå til innhold

-95 mod. 525iX Touring shadowline med WEBASTO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er nesten slik at en gleder seg til vinteren og håper det blir masse snø og kaldt. Mange som er missunnelig på denne webastoen da ja :)

Er også koblet på ventilasjonsanlegget, slik at også lufttemperaturen inne i bilen er varm :)

En Polo OpenAir er en flott bil det, men tror da at IKEA blir noe skuffet om jeg tar inbytte...har planer om å bytte ut badet og mitt kjøkken ifra 70-tallet, skjønner du :)

[.jpg

Skrevet

Liker veldig godt midtkonsollen på denne bilen. Er vel ikke så mange E34 som er levert med denne typen brytere på klimaanlegget.

Lykke til med salget.

Skrevet
Liker veldig godt midtkonsollen på denne bilen. Er vel ikke så mange E34 som er levert med denne typen brytere på klimaanlegget.

Lykke til med salget.

Da er vi to:)

Liker ikke sånne store vribrytere...jo flere knapper der er, jo bedre for meg :)

Er forresten orginal radio med orginal 6-platers CD-veksler i bilen også...

Skrevet

Regner med at siden det er en E39 så er det en høyere prisklasse, og da er jeg desverre ikke så intr.

Skal som nevnt pusse opp badet og kjøkkenet...og da ryker det nok noen lapper :(

Men en billigere E30 320 eller 325 kan være aktuellt.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Dette er en kanon vinterbil folkens! Fy som jeg savner gamle IX jeg hadde når det snør som verst.. !

Løp å kjøp!

• 2 months later...
Skrevet

Heisann!

Dette er faktisk en bil jeg godt kunne tenkt meg til fordel for den nyere E39 som jeg nå har.

Ser at du ønsker 85k for bilen, men har du fått noen bud i nærheten?

Mvh Ingar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...