Bmwfanatic Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Solgte denne e28'n med m20b23 og m535 lamellsperre til en kamerat for drøye 3 år siden tipper jeg, først nå ser jeg den dukker opp på autodb.no for 7000kr.. Blir nesten lei meg jeg da jeg tenker på timene jeg hadde med bilen, hehe.. (Jeg vet det var en tråd som omhandlet dette temaet, men jeg finner fanken ikke igjen den) Fra da jeg hadde den Bildene fra annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Huff, det er kjipt å endelig se sitt gamle glis igjen på denne måten . Men du får bare tenke på alle de fine stundene du hadde med den. Uansett var den veldig pen i ditt eie . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 huff Skulle nesten kjøpt den, kunne tenkt meg noen deler fra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå