Kentii Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hei, jeg har en cc kjørecomputer som displayet har flytet ut på. Så lurte på om noen som selge slikt eller vet hvor mann får tak i sånt billig.? Noen som skal selge? Og eventuelt hvor mye, det er den med 8 knapper.
Kentii Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Det er til en 91 e36 sedan 325 hvis det skulle ha noe å si:P
-Erik- Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Prata med gs? Stod vel noe sånt i en av delebilene hans vel?
Kentii Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Nei har ikke snakket med han ennå, men det kan jeg jeg. Sender han en sms nå.
Stephan.s Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Hør med gutta hos KOED. De har billigere deler enn GS
-Erik- Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Hør med gutta hos KOED. De har billigere deler enn GS Gs er en felles kompis Tenkte ikke på Gsbildeler når jeg skrev inlegget til kenti hehe
Spiritus Sancti Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Har en til e36 med 7 knapper.. Har aldri sett det med 8 før tror jeg..
Kentii Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Det er 8 knapper som det står følgende på : 1, 10, 100, 1000, check, set, og under klokken er det 2 knapper til dato og klokke. Tilsammen 8. Er Check Control
Kentii Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Har en til e36 med 7 knapper.. Har aldri sett det med 8 før tror jeg.. Den du har er vell klokke og ute temp? Er ikke Check Control ?
Captain Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hei, jeg har en cc kjørecomputer som displayet har flytet ut på. Så lurte på om noen som selge slikt eller vet hvor mann får tak i sånt billig.? Noen som skal selge? Og eventuelt hvor mye, det er den med 8 knapper. Mener du at det bare er pixelfeil på den? Eller er displayet helt ødelagt? Om det bare er pixelfeil så kan du fikse det selv, si ifra, så skal jeg linke opp noe DIY.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå