Minibusa Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Vurderer og selge en s38b36 med girkasse, mellomaksel og motor- girkassefester. Dvs komplett pakke for og få dette i en E30, uten og kappe i torpedoveggen... Komplett bare montere, og starte å kjøre... Motor kan startes og prøves ved intressante bud! Dette vurderes solgt, så jeg er intressert i bud! Gjerne sms på 901 54 495 eller pm...
Minibusa Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Ønsker bud står det Da er det jo bare og gi et bud ut ifra hva du mener det har for verdi og hva du er villig til og gi, om du er intressert. Ikke farlig, får bare nei om du går på en "skivebom"... Dette fordi det ikke er ønskelig og sette en pris for så å sitte og vente på om noen vil kjøpe. Vil heller vite hva jeg kan få om den skal selges. Og beklager om dette er vanskelig, men da finnes det f.eks en annen tråd hvor samme delene selges for 39000 uten mellomaksling...
Zeeks_Racing Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 kan dette være av noe interesse? interisert i å bytte i en: 10 fots Caribe C10 Yamaha 60hk med større dyser og div selges eller byttes . Mercury powertrim fra 130hk (trimmer fort opp og ned) Rattkonsoll helt foran i båten. å 2 stk bøttestoler. Dette er ett RÅTT leketøy Jeg ga selv 46,000 for denne i sommer. er nå på utkikk etter motor til banebil Sjekk videoer:
Minibusa Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 25 000,-? Bud er motatt... Skal vurdere det... kan dette være av noe interesse? interisert i å bytte i en: 10 fots Caribe C10 Yamaha 60hk med større dyser og div selges eller byttes . Mercury powertrim fra 130hk (trimmer fort opp og ned) Rattkonsoll helt foran i båten. å 2 stk bøttestoler. Dette er ett RÅTT leketøy Jeg ga selv 46,000 for denne i sommer. er nå på utkikk etter motor til banebil Sjekk videoer: Desverre...
Minibusa Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Nei da, ikke solgt... Han med høyeste bud skal komme og se/prøve motor om ikke så lenge... Så får vi se... Foreløpig synes jeg budet er i laveste laget, men som sagt vurderes høyeste bud...
LarsFromasj Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Denne er da verdt langt mer enn 26.000,-!!! Hadde jeg ikke nettopp kjøpt ny motor til min E30 M3 (S50B30) hadde denne vært høyst aktuell. For å være ærlig forventet jeg at budet skulle ligge 10.000,- høyere enn dette da jeg begynte å lese tråden. Men lykke til med salget
Minibusa Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 hvilken radiator bruker du.. ? Orginal m5 radiator...
Marius_e30 Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 alt under 30 000 er skambud spør du meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå