powerByM Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hei Burde nok ikke være noe problem sa de.... Noen som vet hvordan jeg plugger ut ledningen for å kunne skifte dørpakningen? Ser ut som om jeg må ta av den grå listen/beskyttelsen over airbagen... Takk er og bukker for veldig raske svar......
powerByM Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Siden ingen ville hjelpe måtte google hjelpe meg.... Bruk en kniv til å fjerne den langsgående "stripen" det står airbag på, bare å dra av.... 3 (torx 20) skruer, så er beskyttelsen av plugg ut kontakten som ligger litt gjemt under airbagen....
powerByM Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Hvis noen vet hva ledningen er til, skrik ut!!
code13 Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 hvor fikk du tak i en slik dørpakning? Tenkte å bytte ut på førersiden. Hva koster en slik? Var hos BMW og de skulle ha over 3000kr ?!)#¤%#!
Howrd Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 jeg vil også kjøpe til begge sidene, men de er jo svindyre..
code13 Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Så det stemmer faktisk at de er såpass dyre? Trodde BMW karen må ha lest feil del eller vi misforstod hverandre. huff... får håpe jeg finner noen biler på opphuggeri.
Howrd Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 de er så dyre ja, om jeg også ikke har tatt feil da, men har ringt både GS og schmiedmann, de skal også ha noe rundt den summen, schmiedmann som billigste skulle ha 2700 per side......
Howrd Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 skriv gjerne om hvordan det var og bytte de, og om du fikk ut den ledningen osv:) Skal kanskje bytte de snart jeg oxo, så bilder, anvisninger osv hadde vært snillt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå