Wolfeh Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Xenon i fjernlys og grøftelys uten modifikasjoner som viskere og spylerveske. Er dette lov? Har hørt mange meninger om dette. Noen som vet noe om dette sikkert? Har forresten en E34, synes liksom at lysene mine lyser ganske dårlig.
Sjøbuse Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 blitt litt usikker i det siste for det er veldig mye meninger om dette. men jeg har xenon i nær, fjern og grøftlys. ikke gjort noe modifiseringer på bilen. bare satt i xenon. ikke hatt noe problemer med politi eller noe sånn.
Wolfeh Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Hvordan vil du tenke at det går på eu kontroll? Er det lett og bytte tilbake til normale lys, hvis man evt må på en kontroll?
Sjøbuse Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 tar vel max 15 min og bytte tilbake til vanlig pærer i alle lysene mine. eu vet jeg ikke hvordan dette går. men går det ikke så kan jeg bare bytte. eller eventuelt bytte før Eu for å være sikker.
Wolfeh Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 sweet, ble det markant mye bedre lys på bilen din? Sier vel egentlig seg selv .p Hvor kjøpte du evt xenonen ifra?
Sjøbuse Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 jeg fikk utrolig mye bedre lys. har 6000K i grøft og kjørelys. og 8000k i fjernlys. jeg kjøpte de av en kammerat som importerer xenon kittene selv og selger de.
Wolfeh Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Nice, hvor mye måtte du betale for alt?
///MFosse Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hvrodan er det å montere eit slikt Xenon Kit ? Er det krunglete å komme til eller hvor lang tid tar det? (for en uerfaren Lys skifter) Sorry viss dette er OT, men handler jo om Xenon, så håper det går bra
Sjøbuse Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 gikk lett syns jeg. jeg er heller ikke no "elektrikker" men klarte og fikse lysene selv. de jeg har er plug and play. ikke noe klipping av ledninger eller noe. eneste som måtte gjøres var å borre et hull på 23mm gjennom dekselet bak på lykta som ledningene skulle gå gjennom. gikk på 20-30 min første gang jeg monterte. men de andre gikk på 10-15 min. lettere når jeg hadde gjort det en gang før.
///MFosse Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Skjønner ;D han Kompisen din selger ikke sånn tilfeldigvis enda? Eller importere og selger ?? Hadde er en av dei tingene eg håper nissen kommer med i år, Xenon, men eg har en E36 da..
Sjøbuse Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 de xenon kittene jeg har er universal. passer de fleste biler. jeg har H3, H1 og H7. han som selger har de selv i en ford. og jeg vet om flere som har kjøpt av han. en saab 95 og en mercedes av et eller annet slag. så de passer nok på E36 også.
Autoshineshop.no Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Det er ikke lov, men mange gjør det! Jeg har selv 3x xenon foran på min bil, tåke, fjern og nærlys.. 698 pr kit hos meg nå, www.autoshineshop.no
Ingebrigtsen Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hehe jeg har blitt tatt et par ganger med xenon og det eneste de har brydd seg med å sjekke har vært kjørelysene så jeg tror ikke dem bryr seg om oe annet
bmw2drs Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 så om jeg skjønner rett så må man kjøpe 3 kit for å få xenon i nær, fjærn å tåke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå