marlene Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 eg må ha en ny dynamo te 528 min, så lur eg på om d e nån som veit kor stor den burden vær, har vært å hørt på pris å str, men ingen som kan anbefal meg en. har bensinvarmer te bilen og, så eg må en som klar å dreg den, uten at eg bi fri før strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Hvordan 528 har du? E39? Vil tro du bør ha 120amp på bilen din.. Det er byttesystem på dette, så du får "pant" i din gamle dynamo, som du får refundert av kjøpspris på ny når din gamle blir levert. Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlene Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 jupp d e en E39. tengt eg sku bestill en 120amp, siden at en på 140amp vart 1000 kr dyrer, så eg håp den bi bra:) hehe ja eg veit d e bytte dynamo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 litt dumt å gå ned i amp viss den er org med 140amp, 140amp ble satt i scandinaviske biler av hva jeg har forstått pga hardere strømforbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlene Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 eg har ikke peiling ka som står i den, orginalt eller nå, kjøpte bilen for litt over et år siden, da skulle den nettopp ha fått ny dynamo, så d vanskelig å veta kor stor den e. d e derfor eg lurt på kor stor den må vær, siden d e mange str å velg mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 kjøpte min på ebay eg 850 levert på dør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 kjøpte min på ebay eg 850 levert på dør Ta å gjør ett søk nå å se om du finner en til samme pris. Eneste jeg fant til under 300$ med frakt var en på 80A. Riktignok Ebay US. Men til trådstarter; skal normalt stå på dynamoen hvilken Amp den leverer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 går nok greit med en 120amp dynamo, men om den er norsk, ikke importert altså, så vil jeg tro d sitter en 140amp org, men d er jo ikke krise om du setter i en litt mindre en, men som stephan.s sier så skal d stå på dynamoen hvor stor den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Det viktigste for bensinvarmeren er størst mulig batteri da den brukes når ikke motoren går. Størrelse på dynamo avhenger av om bilen brukes mest til småkjøring eller lengre turer. med mye småkjøring trenger du stor dynamo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 desto større batteri, desto større dynamo trenger du også å forskjellen på en 120 kontra en 140amp dynamo er ikke så forbaska stor at d skulle bli noe krise her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå