Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er helt fersk BMW eier, og starta like godt med en E36 M3, 3.0.

Det viser seg at kjørecomputeren er litt ustabil og pixlene i display er dårlige. Tenkte å ta ut denne å se om det er mulig å fikse eller bytte. Men siden jeg aldri har hatt bmw før så trenger jeg litt info om hvordan jeg får ut denne. Må hele midtkonsollen demonteres???

Hilsen Oluf Hardhaus

http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... teeazc.jpg

Skrevet

Gratulerer me stilig bil og som nytt medlem her på forumet ! :D

Over til ditt spørsmål, det ligger en link til venstre her på siden, som du kan SØKE i forumet med ! det er GARANTER noen som har skiftet KjøreComputer i en E36 før, så bare søk der så finn er du nok bra for klaring ;)

Håper du fatta ? :?

Skrevet

Bare å bryte den forsiktig ut. Er et hull under den slik at du får tak. Er ikke helt uvanlig at disse får pixelfeil, heldigvis er det ikke så vanskelig å finne en brukt.

Skrevet

Gratulere med pen bil og velkommen her på forumet :)

som opt sier så er det bare å bryte den ut, hvis du bruker ett flatt skrujern så kan du forsiktig lirke ut undersiden først.

fant ett bilde på nett som jeg lagde noen strek på,

Bruk skrujernet langs streket for der har obc'n mothaker som stopper i konsollen og bruk fingrene og press den ut i hullet under OBC'n som pila peker på :)

o6uj1nc5osp06jdjymc6.jpg

Skrevet

Fett!

Så greit å spørre andre som har gjort det før, så slipper jeg å skru fra hverandre halve bilen for slike småting.

Takker for gode svar.

Kommer nok til å spørre mer etterhvert som problemer dukker opp. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...