George Constanza Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 varmeapperatet tok helt kvelden her om dagen. har blitt gradvis verre, før det nå sa stopp. byttet varmeapperat motoren, men det funker kun på hakk 4 nå, samme som den gjorde før den stoppet å fungere. prøvde å bytte relet til varmeapperatmotoren i releboksen i motorromet, men ingen forskjell. noen som vet hva det kan være er jo begynt å bli igrann kaldt....så haster jo bittegrann.
Azeton Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Er nok regualtoren som er gåen, helt vanlig på E36.. Irriterende faktisk
Rogern Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Er nok viftemotstanden som har tatt kvelden ja. Her er en diy på å bytte den. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=91 Står ikke på samme plass på biler uten a/c som med mener jeg og ha hørt..
BMW-Coupe Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Samme feil som på min dette, takk takk Ca pris på en sånn del?
Berre83 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Samme feil som på min dette, takk takk Ca pris på en sånn del? koster ca. 200 kr
George Constanza Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 så etter vifte regulatoren under ratt dekslet med gasspedalen, men fant det ikke. tok så vekk hanskeromet, lyste inn i en av disse luftkanalene, så da ledningene som gikk fra bryteren på varmeapperatet til regulatoren. er blå og gul ledninger, ca 4-5 stk. står i sittende knehøyde på venstre side bak hanskeromdekslet. -har du digital automatisk klima (air condition) ta vekk ratt dekslet, se nede ved gasspedalen, der finner du regulatoren. -har du manuell klimaanlegg (knotter) ta vekk dekslet til hanskerommet, se til venstre i sittende knehøyde som sagt, er ca 4-5 blå, gule ledninger som går inn på kontakten til regulator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå