Eika Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 hvor er de mest vanelige rust plassene på merchedes 190 2.3 16v utenom hjulbuene og kanalene osv? på e30 er det jo i hjørnene på gulvet forann, batteri kassa osv som er standar i tilegg til hjulbuer osv.. kjøper brøytekant beater i morra kan jo ikke henrette en bmw ja jeg vet det er ett bmw forum, men de skal ha cash på de forskjellige mærche foruma og må vente til admin har godkjent medlem skapet osv så får ikke spurt der før jeg allerede har reist for og se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Prøvd å spørre på mercefreaken.com? Koster ikke noe der ihvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Sjekke innnerskjermer bak og foran,Rundt dempertårrn osv.Og sjekke rundt antenna for rust.Bruker fort og bli tynne rundt den. Håpe det e te nå hjelp=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 På min gamle 190 E var det noe rust rundt/på takluke og rundt bakrute (under pakning), så kan være greit å ta en sjekk der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 trengte ikke og leite etter rust engang for det var mer enn nok rust jaja, samma faen bare den overlever vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå