Gå til innhold

Spm ang sentererings ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 10mm spacer uten centerring foran.. For derfor ikke brukt di centererings foringene som følger med felgene..

Kan dette medføre risting?

Jeg mener at koninga på boltene drar felgene i senter med eller uten centererings ring..

Noen andre meninger ang det..?

Det rister forøvrig i rattet nå, men mistenker det kan være ubalanse i felga

Skrevet

Det hjelper nok ikke å avbalansere desverre. Har prøvd dette på jobben flere ganger, men ristingen gir seg ikke før man får sentrert hjulet skikkelig på navet med senterringer som passer 100%.

Skrevet

Var det jeg kunne tenke meg..

Prata med dem jeg kjøpte av å det blir å levere dem for så å kjøpe m/centerering ring..

Skjønner ikke hvorfor dem produserer sånt engang når det ikke fungerer

Skrevet
Var det jeg kunne tenke meg..

Prata med dem jeg kjøpte av å det blir å levere dem for så å kjøpe m/centerering ring..

Skjønner ikke hvorfor dem produserer sånt engang når det ikke fungerer

Hadde 10mm spacere ute sentrerings ringer på min forann før også, men når jeg byttet til 10mm med sentreringsringer ble nesten all ristingen borte så tror du bør gjøre det...

Skrevet

prøvde noe det samme på min 520, ingen spacer der men der rota jeg bort sentrerings ringene til RH felgene så jeg prøvde uten, kjente med en gang at den indre dimmen på felgens sentrering var større enn den yttre på navet men prøvde så godt det lot seg gjøre å få sentrert dem, men til ingen nytte, ble masasjestol av det, bestilte nye ringer og all risting forsvant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...