Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nesten ny lammel med Sachs clutch plate. Sto på en M20B20 har ikke godt mye. Selges 500+ frakt.

Pm, her eller ring: 90141919. :D

wsl5bzrayasxxzm9j2nw.jpg

f388th8mc2iisdkrkoy8.jpg

0egcg92lthazjsy7hmbn.jpg

Skrevet
Hei.

Fint om du kunne lagt alle Salgsannonsene dine inn i en og samme tråd.

Blir litt overkill å bumpe alle postene slik at det bare er dine poster på over halve forsiden :)

Mvh Håkon

Så du er admistrator?? Er ikke noe regler på det. Kan da ikke selge sperre diff til E30 sammen med E34 turing deler feks. Pass på dine egne saker du. Skal passe på så jeg pumper så jeg får en hel side, siden det plager deg.

Skrevet
Hei.

Fint om du kunne lagt alle Salgsannonsene dine inn i en og samme tråd.

Blir litt overkill å bumpe alle postene slik at det bare er dine poster på over halve forsiden :)

Mvh Håkon

Så du er admistrator?? Er ikke noe regler på det. Kan da ikke selge sperre diff til E30 sammen med E34 turing deler feks. Pass på dine egne saker du. Skal passe på så jeg pumper så jeg får en hel side, siden det plager deg.

Hvorfor skal du være så sutrete? :shock:

Jeg hadde lagd flere salgs annonser og fikk beskjed fra flere om at jeg heller skulle legge alt i en og samme tråd, så da tenkte jeg, ja hvorfor ikke, da ville det jo blitt mye ryddigere.

Er jo mye bedre hvis alle tar litt ansvar og prøver å holde forumet så ryddig og oversiktlig som mulig :idea:

Det er nok ikke bare jeg som blir plaget med det der skal du se.

Skrevet

M3 Yngve.. nå syns jeg du må roe deg litt ned. Greit nok at du er en stor-selger og selger deler fra forskjellige BMW modeller, men det går fortsatt ann å skrive i Emnet til salgstråden hvilke modeller du selger deler fra. Det kan da ikke være så vanskelig å få til? Jeg stemmer hvertfall for et Ryddig og Oversiktlig forum, fremfor et der hele førstesiden skal bli fylt opp med Bumper fra Deg

Skrevet

M3 Yngve... omg.. var du bakerst i køen når dem delte ut IQ el? o_O

grinegrin.... håkon kom med ett godt poeng. Så du kan ikke høre på han da siden han ikke er admin..?

ellers er alt bra el?

Skrevet
M3 Yngve... omg.. var du bakerst i køen når dem delte ut IQ el? o_O

grinegrin.... håkon kom med ett godt poeng. Så du kan ikke høre på han da siden han ikke er admin..?

ellers er alt bra el?

Dette er en salg annonse. Nok ot her ve. !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...