Bimmerchris Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Slipknot lager brennende liv i Oslo Spektrum sammen med Machine Head og Children of Bodom. Mandag 10.november kl. 19.00 er det duket for tunge gitarrytmer, skrikende god vokal og new metal på sitt ypperste, når Slipknot slippes på scenen i Oslo Spektrum! Selges h.b.
anders87 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Og hvorfor skal ikke du dit, om jeg tør spørre? Kommer til og ta av jo
Bimmerchris Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Jeg har sett Slipknot 2 ganger før,og i tillegg vært på det meste av metal-konserter som har vært å oppdrive i skandinavia i år. På mandag så skal jeg prioritere verdens største rocker. Sønnen min på 5 mnd
Scampi Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Hadde lønna vært på plass hadde jeg glatt bydd...Slipknot er sjef. Men bra å se du prioriterer riktig ;D
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Jeg har sett Slipknot 2 ganger før,og i tillegg vært på det meste av metal-konserter som har vært å oppdrive i skandinavia i år.På mandag så skal jeg prioritere verdens største rocker. Sønnen min på 5 mnd Thats the way Innmari løst på denne konserten selv og sa til kona at jeg kunne tenkt meg denne biletten. Ringer ei venninne av a i dag og sier hun har 2 gratisbiletter, og kona sier hun kan gi dem til søstra Så nå skal søstra nedover med en fyr og jeg må sitte å se video.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå