pål Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Har sett en del på grenrør til min e 30 på ebay, er flere forskjellige typer. Dette er jo vell og bra.Men det jeg lurer på er hvordan jeg skal finne et ferdig annlegg, fra grenrøret og ut. Står jo ikke dele nr på de, noen som har noe erfaring med dette? har ikke lyst til å sveise , eller laget til resten av eksosanlegget fra grenrører og ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 De har jo koed.no Verdt å tatt en titt der. om det er vanlig grenrør du skal ha å ikke turbogrenrør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Stemmer, tenkte på vanlige, ikke turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Da ville jeg sett på koed.no er det noe du lurer på så er det bare å sende en mail, de er veldig flinke å svare på mail. å ikke minst raske. Eller du kan ringe da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå