conan Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Har tatt ut viftemotor etter at denne lagde et helvetes leven. Resultatet ble ødelagt deksel og def vifte. da har jeg 2 spmål. 1, er det noen som har et deksel og ei vifte liggenes? 2, Åssen i huleste skal jeg få den nye inn, uten og ødelegge bladene og uten og ta motor ut av bilen? er jo no inni helvetes trangt ved torpedoveggen. Legger ved noen bilder av hva jeg trenger dekselet som skal dekke forran vifta her trengs, samt vifta. bladene ser slik ut Pm meg hvis du har noe av dette... Haster da det er vinter og kaldt uten
weronica Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 dreiv å bolla me det samme som du har gjort no...men eg slapp heldivis å ta ut vifta.. men kan ringe koed å høre om dei har... dei selle i allefall brukte vifta til ein rimelig peng... eg hørte hos gs om dei hadde brukt vifte til meg dei skulle ha 1500 for ei brukt ei... koed selger for under 1000 lappen meina eg... www.koed.no
conan Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Jepp, stemte det fikk en brukt fra koed samt motstanden brukt. Kom på under 1000 spenn for begge. Thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå