Raymond Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Noen som har hørt no negativt om dette? har mulighet for 20l for 850kr, med olje som er ment for BMW 750 ifølge lista demmes væffal... Negative eller positive sider? har alltid fylt castrol før men, denne har samme specsn som Castrol men, endel billigere.. får til innkjøpspris så ut prisen er litt stivere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Q8 oljene er veldig like Castrol. De inneholder litt mer rensende tilsetninger så det kan hende det blr litt større oljeforbruk en stund. Det er fornuftig å skifte filter etter å ha brukt den en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Ok kanshe jeg tester den oljen da.. var ikke ille pris 800 for 20liter kan kjøre litt engine flush og da, noen som har vært borti sånne rensemiddel som funger? bmw v12 a.. takker for respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Ok kanshe jeg tester den oljen da.. var ikke ille pris 800 for 20liter kan kjøre litt engine flush og da, noen som har vært borti sånne rensemiddel som funger? bmw v12 a.. takker for respons QMI innvendig motorvask funker bra, ellers vet jeg at Tunap også har fått skryt Selv har jeg brukt QMI på min bimmer, men tidligere eier hadde brukt kun kvalitetsolje, så det var ikke noe dritt i motor'n På en A6 jeg hadde en gang i tida var det verre, den kom det en del dritt ut av da jeg brukte QMI, og tendens til ventiltikking forsvant helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Tror ikke det er nødvendig. Jeg ville i alle fall ikke ta sjangsen på vannbaserte renemidler som QMI i mine motorer. Bruker heller olje som inneholder store mengder rensemidler som Mobil 1 eller Statoil laserway. Har aldri hatt behov for mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå