opt Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Ønsker å kjøpe 17" felger til e36, det som er aktuelt er følgende: Org e36 m3(alle varianter) Org Alpina Org AC Schnitzer Eventuelt org e34 m5 Felgene må være hele og runde men trenger ikke være 100% strøkne. Hvilke dekk som sitter på spiller ikke så stor rolle, jeg skal ha på piggdekk. Betaler bra for bra varer. Kan hente hvis det ikke er alt for langt.
StianA Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 hei jeg har noen org. alpina felger hvis du er interessert http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95976
opt Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Bredde, innpress og pris? Kan du sende?
StianA Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 usikker på impress å bredde, står på 235\45\r17 dekk på de felgene. kan sende ja må bare finne ut hvordan har bud på 6000 nå.
opt Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 usikker på impress å bredde, står på 235\45\r17 dekk på de felgene.kan sende ja må bare finne ut hvordan har bud på 6000 nå. Ok, har ikke noe problem med å by mer enn 6, men jeg vil vite innpress og bredde først.
StianA Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 kan se da jeg kommer på jobb, regner med at det står på felgen.
Springsteen Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 De der er nok 8'' breie og et46, slik som framfelgene mine og nei, bilen er ikke så høy som den ser ut på det bildet
opt Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 De der er nok 8'' breie og et46 Det jeg frykter også, da vil det ikke gå med coilovers. Men vi får se.
StianA Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 kn stemme godt det at de er 8 x breie, var å så på felgen nå men fant ikke noe nyttig trur jeg, sto 9x og noe annet men vet ikke hva det betyr.
opt Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 kn stemme godt det at de er 8 x breie, var å så på felgen nå men fant ikke noe nyttig trur jeg, sto 9x og noe annet men vet ikke hva det betyr. Ta av en senterkopp og ta bilde av det som står inn der, så skal jeg nok finne det ut
opt Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 4 stk org motorsport felger fra Cab? Ja takk, send meg en pm med bilder, pris og annet relevant.
M3 Yngve Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Har de org M5 hjula enda jeg, bare sette på litt smalere dekk bak og mulig valse om du skal ha panik senk. Kan få en fin høst pris på dem uten dekk og med dekk. De blir konge tøffe om man tar av hele vifta, sånn som Stig fra Skien har på den overgromme grønne M3 E30. De er lakka sort matte og med orange stripe. Da kan du ha 4 felger, med 2 look liksom.
opt Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Har de org M5 hjula enda jeg, bare sette på litt smalere dekk bak og mulig valse om du skal ha panik senk. Kan få en fin høst pris på dem uten dekk og med dekk. De blir konge tøffe om man tar av hele vifta, sånn som Stig fra Skien har på den overgromme grønne M3 E30. De er lakka sort matte og med orange stripe. Da kan du ha 4 felger, med 2 look liksom. Send meg en pm med bilder og pris da.
StianA Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 kn stemme godt det at de er 8 x breie, var å så på felgen nå men fant ikke noe nyttig trur jeg, sto 9x og noe annet men vet ikke hva det betyr. Ta av en senterkopp og ta bilde av det som står inn der, så skal jeg nok finne det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå