Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære kebabtralle vil ikke lenger erkjenne at den er en 2,5 liters 6 sylinder, og fyrer bare på fem av dem. Stempelringen har gått og jeg må bytte motoren.

Derfor - noen som kan hoste opp en motor til min 325i '91? Type M50B25. Helst med vanos meds tilhørende hjerne og ledningsnett. Eller kanskje kjenner noen som kjenner noen, som har en slik å avse til en rimelig penge.

Æ træng hjælp!

Skrevet
Og det er BILLIG, forutsatt at den er i god stand...

Hva er en dyr pris på slik motor?

Har det noe si om det står på starter, dynamo, forholdvis ny clutch etc.. ?

Skrevet

motorn er med vanos har gått 140000

ledningsnett er med. men har ikke hjerne

skal ha 10 for motoren

10 lapper virker litt i overkant. Spesielt siden den er uten hjerne. Sitter den i en bil nå? Hvilken tilstand er den i? Oljeforbruk etc.

Skrevet
Ville betalt mer for en uten vanos.

Sier du at jeg ikke burde gå for en m vanos? Har ikke vanos nå, men når jeg likevel skal bytte hele skiten tenkte jeg det var like greit å få litt nyere teknologi og bedre drivstoffforbruk.

Skrevet
Ville betalt mer for en uten vanos.

Sier du at jeg ikke burde gå for en m vanos? Har ikke vanos nå, men når jeg likevel skal bytte hele skiten tenkte jeg det var like greit å få litt nyere teknologi og bedre drivstoffforbruk.

Spørs hva du vil med den.

Disse uten er gull, og man kan redusere forbruk på annet vis.

Men det er en personlig mening 8)

Skrevet

Om en skal ha turbo er vel uten vanos gull har jeg sjønt riktig eller for de som skal ha datasprut, chip og fordi som ikke vil legge penger i diverse er vel vanos en godt alternativ av motor. 2 litere får enn billig mens 2.5 litere pleier koste det dobbelte ut ifra de erfaringer jeg sitter med, alt etter stand, hva som følger med av (starter, dynamo, ledningsnet etc..).

Skrevet
Bare responsen og lyden av en non-vanos er verdt litt ekstra fuel, også uten ladetrykk....

Det må du meg forklare , for dette sjønner jeg rett og slett ikke foruten datasprut eller turbo?

Litt lyd her :-).

Skrevet

Vil ikke noe mer med bilen enn at den blir stabil, og er godt fornøyd med standard sprut;). Blir en del langkjøring med full bil, så drivstoff er greit å kunne spare litt om mulig. Men mindre motor er uansett uaktuelt.. Da kunne jeg heller kjøpt japse... Gud forby;)!

Skrevet
Azeton ja :D

Var hjemme til meg forrige helg :D

Knallfin type, eneste jeg vet om som er like entusiastisk som meg

Men prøve å finne lydklipp med en vanos med samme lyd?

Ja det var Azeton ja med datteren min på passasjersiden der :-).

Jepp, vet han hadde en pitstop med gjengen fra Trondheim.

He he ja kul fyr det ;-).

Jepp, kunne vært artig høre hva du mener angående m/non vanos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...